Už máte účet? Přihlaste se
Registrací souhlasíte s Obchodními podmínkami
Potřebujete poradit?
Kontaktujte nás
Po–Pá (8–17)
Stačí si na pár kliků založit účet v aplikaci. Automaticky vám bude přiřazen náš základní ceník (individuální lze získat po domluvě).
Účet si můžete založit buď jako firma (se svým IČ), ale i jako soukromá fyzická osoba.
Celá aplikace je zdarma. Platí se pouze za jednotlivé přepravené zásilky. Možná je po domluvě i denní, týdenní a měsíční fakturace.
Kromě skutečné hmotnosti se počítá tzv. rozměrová hmotnost (= volumetrická, objemová).
Rozměrová hmotnost je množství prostoru, který zabírá zásilka ve vztahu k její skutečné hmotnosti. Přepravci zpoplatňují přepravu každé zásilky na základě rozměrové hmotnosti nebo skutečné hmotnosti, podle toho, která je vyšší.
FedEx a UPS používá následující objemový výpočet ke stanovení rozměrové hmotnosti v kg na balení: délka x výška x šířka v cm / 5 000. Rozměrová hmotnost se nevztahuje na zásilky v obalech FedEx a UPS. K vlastním obalům FedEx a UPS Vám rádi poskytneme další informace, kde a jak je pořídit.
Zobrazená cena v kalkulátoru ukazuje již finální cenu přepravy vč. všech příplatků.
Příjemce balíčku v určitých případech bude hradit clo a daň při dovozu, toto však nezávisí na přepravci, ale na importních podmínkách v dané zemi doručení.
U zásilek, u nichž je vyměřeno clo a daň, platí tuto částku příjemce při převzetí zásilky.
Pokud se tomuto chcete vyhnout v zahraničí (např. při dodávkách do skladů Amazonu), je možné Vám poskytnout naši službu "ručení celního dluhu".
To znamená, že clo a daně budou vyměřeny nám, my je po vyměření přefakturujeme ve skutečné výši a s předem daným fixním poplatkem zadavateli přepravy. Pro více informací nás kontaktujte.
Ano, dokážeme propojit Váš eshop s naším systémem. Je ovšem nutná individuální konzultace s naším specialistou. Tu si lze domluvit na info@shipburger.cz
Ano, rádi Vám dovoz zboží zajistíme. Stačí zaslat informace k zásilce (rozměry, váhu, obsah a adresu vyzvednutí v zahraničí) na mail: info@shipburger.cz
Ano, je možné s námi odeslat i zásilku na paletách. Tuto nákladní přepravu Vám naceníme a zajistíme individuálně. Stačí nám zaslat parametry zásilky (její rozměry, hmotnost, obsah, způsob balení) a adresu příjemce na mail info@shipburger.cz.
Existuje zboží, které je přepravci vyloučeno z přepravy. V případě, že se takové zboží dostane do přepravy, odesilatel ručí za možné škody, které může toto zboží způsobit a v případě, že dojde k např. poškození nebo ztrátě takového zboží, není nárok na náhradu škody přepravcem, přepravce za ni nenese odpovědnost. Takový balík může být během přepravy zadržen a vrácen zpět odesilateli, který bude hradit veškeré náklady s tím spojené.
K obsahu Vašeho balíku Vám rádi dáme vědět, zda může do přepravy, případně za jakých specifických podmínek.
Mezi zboží vyloučené z mezinárodní přepravy (každý přepravce má jiné podmínky) patří např. alkoholické nápoje a jiné tekutiny, tabákové výrobky, výbušniny, střelné zbraně a střelivo, potraviny a zboží podléhající zkáze, zapalovače, aerosoly, omamné a psychotropní látky, pornografické materiály, zboží osobní povahy, platební karty a další.
Výčet FedEx (letecká přeprava): https://www.fedex.com/cs-cz/conditions-of-carriage/sept-2023.html
Výčet UPS (letecká a silniční přeprava) : https://www.ups.com/cz/cs/support/shipping-support/shipping-special-care-regulated-items/prohibited-items.page
Pozor! V aplikaci lze objednat přepravu pouze běžně posílaných balíků. Pokud se Váš do tohoto limitu nevejde, kontaktujte nás na info@shipburger.cz a i přepravu Vaší zásilky zrealizujeme.
V současné době žádný z mezinárodních přepravců nepřepravuje z bezpečnostních důvodů ani na Ukrajinu ani do Ruska. V případě změny budeme na našich stránkách informovat.