Limitovaná akce na individuální podmínky přepravy. Více zde.

Vytvořit účet ZDARMA

Jsme prostě služba k nakousnutí.

Bezkonkurenční ceny dopravy

Výjimečná zákaznická péče

Jednoduchý systém pro pravidelné zasílání

Založit účet

Už máte účet? Přihlaste se

Registrací souhlasíte s Obchodními podmínkami

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás

Po–Pá (8–17)

Mirka Konečná

Zákaznická péče

+420 774 340 906

Vytvořit účet ZDARMA

Jsme prostě služba k nakousnutí.

Bezkonkurenční ceny dopravy

Výjimečná zákaznická péče

Jednoduchý systém pro pravidelné zasílání

Založit účet

Už máte účet? Přihlaste se

Registrací souhlasíte s Obchodními podmínkami

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás

Po–Pá (8–17)

Mirka Konečná

Zákaznická péče

+420 774 340 906

FAQ

Často kladené otázky

Co potřebuji k tomu, abych mohl odeslat balík přes aplikaci ShipBurger?
Zobrazit / skrýt odpověď

Stačí si na pár kliků založit účet v aplikaci. Automaticky vám bude přiřazen náš základní ceník (individuální lze získat po domluvě).


Účet si můžete založit buď jako firma (se svým IČ), ale i jako soukromá fyzická osoba.


Celá aplikace je zdarma. Platí se pouze za jednotlivé přepravené zásilky. Možná je po domluvě i denní, týdenní a měsíční fakturace.

Jak se počítá hmotnost balíčku pro účely přepravy?
Zobrazit / skrýt odpověď

Kromě skutečné hmotnosti se počítá tzv. rozměrová hmotnost (= volumetrická, objemová). 


Rozměrová hmotnost je množství prostoru, který zabírá zásilka ve vztahu k její skutečné hmotnosti. Přepravci zpoplatňují přepravu každé zásilky na základě rozměrové hmotnosti nebo skutečné hmotnosti, podle toho, která je vyšší.


FedEx a UPS používá následující objemový výpočet ke stanovení rozměrové hmotnosti v kg na balení: délka x výška x šířka v cm / 5 000. Rozměrová hmotnost se nevztahuje na zásilky v obalech FedEx a UPS. K vlastním obalům FedEx a UPS Vám rádi poskytneme další informace, kde a jak je pořídit.

Zobrazí se mi na vašich stránkách finální cena přepravy nebo se platí ještě něco navíc?
Zobrazit / skrýt odpověď

Zobrazená cena v kalkulátoru ukazuje již finální cenu přepravy vč. všech příplatků.


Příjemce balíčku v určitých případech bude hradit clo a daň při dovozu, toto však nezávisí na přepravci, ale na importních podmínkách v dané zemi doručení.

Jak zajistit, aby příjemce nebyl nijak zatížen platbou cla a daně při obdržení balíku?
Zobrazit / skrýt odpověď

U zásilek, u nichž je vyměřeno clo a daň, platí tuto částku příjemce při převzetí zásilky.


Pokud se tomuto chcete vyhnout v zahraničí (např. při dodávkách do skladů Amazonu), je možné Vám poskytnout naši službu "ručení celního dluhu".


To znamená, že clo a daně budou vyměřeny nám, my je po vyměření přefakturujeme ve skutečné výši a s předem daným fixním poplatkem zadavateli přepravy. Pro více informací nás kontaktujte.

Dokážete propojit můj eshop s Vaší aplikací, aby kalkulace cen fungovala automaticky?
Zobrazit / skrýt odpověď

Ano, dokážeme propojit Váš eshop s naším systémem. Je ovšem nutná individuální konzultace s naším specialistou. Tu si lze domluvit na info@shipburger.cz

Dokáže ShipBurger zajistit i dovoz zboží ze zahraničí?
Zobrazit / skrýt odpověď

Ano, rádi Vám dovoz zboží zajistíme. Stačí zaslat informace k zásilce (rozměry, váhu, obsah a adresu vyzvednutí v zahraničí) na mail: info@shipburger.cz

Přepravujete i palety se zbožím?
Zobrazit / skrýt odpověď

Ano, je možné s námi odeslat i zásilku na paletách. Tuto nákladní přepravu Vám naceníme a zajistíme individuálně. Stačí nám zaslat parametry zásilky (její rozměry, hmotnost, obsah, způsob balení) a adresu příjemce na mail info@shipburger.cz.

Co vše lze přepravovat?
Zobrazit / skrýt odpověď

Existuje zboží, které je přepravci vyloučeno z přepravy. V případě, že se takové zboží dostane do přepravy, odesilatel ručí za možné škody, které může toto zboží způsobit a v případě, že dojde k např. poškození nebo ztrátě takového zboží, není nárok na náhradu škody přepravcem, přepravce za ni nenese odpovědnost. Takový balík může být během přepravy zadržen a vrácen zpět odesilateli, který bude hradit veškeré náklady s tím spojené.


K obsahu Vašeho balíku Vám rádi dáme vědět, zda může do přepravy, případně za jakých specifických podmínek.


Mezi zboží vyloučené z mezinárodní přepravy (každý přepravce má jiné podmínky) patří např.  alkoholické nápoje a jiné tekutiny, tabákové výrobky, výbušniny, střelné zbraně a střelivo, potraviny a zboží podléhající zkáze, zapalovače, aerosoly, omamné a psychotropní látky, pornografické materiály, zboží osobní povahy, platební karty a další.


Výčet FedEx (letecká přeprava): https://www.fedex.com/cs-cz/conditions-of-carriage/sept-2023.html

Výčet UPS (letecká a silniční přeprava) : https://www.ups.com/cz/cs/support/shipping-support/shipping-special-care-regulated-items/prohibited-items.page

Jaká jsou omezení pro přepravu balíků v rámci aplikace ShipBurger?
Zobrazit / skrýt odpověď
  • jednotlivé balíky do hmotnosti max. 60 kg
  • celá zásilka do hmotnosti max. 499 kg
  • balíky s nejdelší hranou max. 274 cm
  • nejdelší hrana + obvod balíku do max. 330 cm


Pozor! V aplikaci lze objednat přepravu pouze běžně posílaných balíků. Pokud se Váš do tohoto limitu nevejde, kontaktujte nás na info@shipburger.cz a i přepravu Vaší zásilky zrealizujeme.

Jak je to v současné době s přepravou na Ukrajinu nebo do Ruska?
Zobrazit / skrýt odpověď

V současné době žádný z mezinárodních přepravců nepřepravuje z bezpečnostních důvodů ani na Ukrajinu ani do Ruska. V případě změny budeme na našich stránkách informovat.