Vytvořit účet ZDARMA

Jsme prostě služba k nakousnutí.

Bezkonkurenční ceny dopravy

Výjimečná zákaznická péče

Jednoduchý systém pro pravidelné zasílání

Založit účet

Už máte účet? Přihlaste se

Registrací souhlasíte s Obchodními podmínkami

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás

Po–Pá (8–17)

Mirka Konečná

Zákaznická péče

+420 774 340 906

Vytvořit účet ZDARMA

Jsme prostě služba k nakousnutí.

Bezkonkurenční ceny dopravy

Výjimečná zákaznická péče

Jednoduchý systém pro pravidelné zasílání

Založit účet

Už máte účet? Přihlaste se

Registrací souhlasíte s Obchodními podmínkami

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás

Po–Pá (8–17)

Mirka Konečná

Zákaznická péče

+420 774 340 906

FAQ

Často kladené otázky

Co potřebuji k tomu, abych mohl odeslat balík přes aplikaci ShipBurger?
Zobrazit / skrýt odpověď

Stačí si na pár kliků založit účet v aplikaci. Automaticky vám bude přiřazen náš základní ceník (individuální lze získat po domluvě).


Účet si můžete založit buď jako firma (se svým IČ), ale i jako soukromá fyzická osoba.


Celá aplikace je zdarma. Platí se pouze za jednotlivé přepravené zásilky. Možná je po domluvě i denní, týdenní a měsíční fakturace.

Jak se počítá hmotnost balíčku pro účely přepravy?
Zobrazit / skrýt odpověď

Kromě skutečné hmotnosti se počítá tzv. rozměrová hmotnost (= volumetrická, objemová). 


Rozměrová hmotnost je množství prostoru, který zabírá zásilka ve vztahu k její skutečné hmotnosti. Přepravci zpoplatňují přepravu každé zásilky na základě rozměrové hmotnosti nebo skutečné hmotnosti, podle toho, která je vyšší.


FedEx a UPS používá následující objemový výpočet ke stanovení rozměrové hmotnosti v kg na balení: délka x výška x šířka v cm / 5 000. Rozměrová hmotnost se nevztahuje na zásilky v obalech FedEx a UPS. K vlastním obalům FedEx a UPS Vám rádi poskytneme další informace, kde a jak je pořídit.

Zobrazí se mi na vašich stránkách finální cena přepravy nebo se platí ještě něco navíc?
Zobrazit / skrýt odpověď

Zobrazená cena v kalkulátoru ukazuje již finální cenu přepravy vč. všech příplatků.


Příjemce balíčku v určitých případech bude hradit clo a daň při dovozu, toto však nezávisí na přepravci, ale na importních podmínkách v dané zemi doručení.

Jak zajistit, aby příjemce nebyl nijak zatížen platbou cla a daně při obdržení balíku?
Zobrazit / skrýt odpověď

U zásilek, u nichž je vyměřeno clo a daň, platí tuto částku příjemce při převzetí zásilky.


Pokud se tomuto chcete vyhnout v zahraničí (např. při dodávkách do skladů Amazonu), je možné Vám poskytnout naši službu "ručení celního dluhu".


To znamená, že clo a daně budou vyměřeny nám, my je po vyměření přefakturujeme ve skutečné výši a s předem daným fixním poplatkem zadavateli přepravy. Pro více informací nás kontaktujte.

Dokážete propojit můj eshop s Vaší aplikací, aby kalkulace cen fungovala automaticky?
Zobrazit / skrýt odpověď

Ano, dokážeme propojit Váš eshop s naším systémem. Je ovšem nutná individuální konzultace s naším specialistou. Tu si lze domluvit na info@shipburger.cz

Dokáže ShipBurger zajistit i dovoz zboží ze zahraničí?
Zobrazit / skrýt odpověď

Ano, rádi Vám dovoz zboží zajistíme. Stačí zaslat informace k zásilce (rozměry, váhu, obsah a adresu vyzvednutí v zahraničí) na mail: info@shipburger.cz

Přepravujete i palety se zbožím?
Zobrazit / skrýt odpověď

Ano, je možné s námi odeslat i zásilku na paletách. Tuto nákladní přepravu Vám naceníme a zajistíme individuálně. Stačí nám zaslat parametry zásilky (její rozměry, hmotnost, obsah, způsob balení) a adresu příjemce na mail info@shipburger.cz.

Co vše lze přepravovat?
Zobrazit / skrýt odpověď

Existuje zboží, které je přepravci vyloučeno z přepravy. V případě, že se takové zboží dostane do přepravy, odesilatel ručí za možné škody, které může toto zboží způsobit a v případě, že dojde k např. poškození nebo ztrátě takového zboží, není nárok na náhradu škody přepravcem, přepravce za ni nenese odpovědnost. Takový balík může být během přepravy zadržen a vrácen zpět odesilateli, který bude hradit veškeré náklady s tím spojené.


K obsahu Vašeho balíku Vám rádi dáme vědět, zda může do přepravy, případně za jakých specifických podmínek.


Mezi zboží vyloučené z mezinárodní přepravy (každý přepravce má jiné podmínky) patří např.  alkoholické nápoje a jiné tekutiny, tabákové výrobky, výbušniny, střelné zbraně a střelivo, potraviny a zboží podléhající zkáze, zapalovače, aerosoly, omamné a psychotropní látky, pornografické materiály, zboží osobní povahy, platební karty a další.


Výčet FedEx (letecká přeprava): https://www.fedex.com/cs-cz/conditions-of-carriage/sept-2023.html

Výčet UPS (letecká a silniční přeprava) : https://www.ups.com/cz/cs/support/shipping-support/shipping-special-care-regulated-items/prohibited-items.page

Jaká jsou omezení pro přepravu balíků v rámci aplikace ShipBurger?
Zobrazit / skrýt odpověď
  • jednotlivé balíky do hmotnosti max. 60 kg
  • celá zásilka do hmotnosti max. 499 kg
  • balíky s nejdelší hranou max. 274 cm
  • nejdelší hrana + obvod balíku do max. 330 cm


Pozor! V aplikaci lze objednat přepravu pouze běžně posílaných balíků. Pokud se Váš do tohoto limitu nevejde, kontaktujte nás na info@shipburger.cz a i přepravu Vaší zásilky zrealizujeme.

Jak je to v současné době s přepravou na Ukrajinu nebo do Ruska?
Zobrazit / skrýt odpověď

V současné době žádný z mezinárodních přepravců nepřepravuje z bezpečnostních důvodů ani na Ukrajinu ani do Ruska. V případě změny budeme na našich stránkách informovat.

Chcete ušetřit na nákladech za mezinárodní přepravu zásilek?

Našim klientům přinášíme pravidelný přísun aktuálních informací, nabídek, článků, webinářů, změn, nových příležitostí... právě ze světa mezinárodní přepravy zásilek.


Přihlaste se k odběru a získejte vždy nejnovější tipy jak optimalizovat vaší mezinárodní přepravu a ušetřit.

První tip: Záznam webináře: Jak expandovat skrze Amazon.